دستور العمل های موثر آیلتس IELTS

با سلام و خیر مقدم این وبلاگ در جهت ارائه کلیه دستورالعمل های موثر جهت آزمون معتبر آیلتس IELTS می باشد، امیدوارم برای تمامی زبان آموزان محترم مفید واقع شود.

دستور العمل های موثر آیلتس IELTS

با سلام و خیر مقدم این وبلاگ در جهت ارائه کلیه دستورالعمل های موثر جهت آزمون معتبر آیلتس IELTS می باشد، امیدوارم برای تمامی زبان آموزان محترم مفید واقع شود.

سلتا CELTA چیست؟

سلتا CELTA چیست؟ (بهترین مدرک جهت ایجاد فرصت شغلی در خارج از ایران)

گواهی آموزش زبان انگلیسی به بزرگسالان یک مدرک فنی معتبر تدریس زبان انگلیسی است. این مدرک مختص آموزگارانی است که زبان انگلیسی را به عنوان یک زبان بیگانه یا دوم به اشخاص تدریس می‌کنند.داشتن مدرک سلتا برای آموزش زبان انگلیسی الزامی می‌باشد.. مدرک سلتا توسط دانشگاه کمبریج اعطاء می‌گردد. این گواهی نامه معتبرترین مدرک آموزشی در دنیا برای آموزش زبان انگلیسی (زبان خارجی) است. این مدرک همیشگی می باشد و مدرسین این دوره ها اساتید مجرب بین المللی هستند و مدرک توسط خود دانشگاه کمبریج ارائه می شود همچنین از بزرگترین و مهترین مزیت های داشتن این مدرک این است که برای تمامی افرادی که این مدرک را دارند در هر جای دنیا فرصت شغلی دارا می باشد.

برای گرفتن مدرک سلتا، باید ۴ تا ۵ هفته به صورت تمام وقت در کلاس‌هایی که در مراکز معتبر همین منظور تشکیل می‌شوند شرکت کنید. ای کلاس ها توسط موسسه‌های متفاوتی اداره می‌شوند ولی تمامی آن‌ها باید طبق تأیید سندیکای آزمون محلی دانشگاه کمبریج انگلستان (UCLES) باشد.به افرادی که بتوانند با موفقیت کلاس‌ها را به پایان برسانند گواهی اعطا می شود، نمره‌هایی که داده می‌شود بر مبنای A و B است، به صورت تقریبی ۲۰ تا ۲۵ درصد افراد نمره قبولی B را دریافت و حدود ۳ تا ۵ درصد افراد نیز نمره قبولی. دریافت می کنند A


محتویات مدرک سلتا

مدرک سلتا دارای پنج موضوع می باشد که شامل : 1- زبان آموزان و مدرسان و محتوای آموزش و فراگیری 2- ارزیابی و آگاهی زبان 3- آموزش مهارت‌های خواندن، گوش دادن، نوشتن و مکالمه. 4- برنامه‌ریزی‌ها و روش‌های مختلف آموزش 5- تقویت حرفه‌ای گری آموزشی و مهارت‌های تعلیمی
  • در پایان لیستی از کالج ها و مراکز آموزشی 2017 جهت پذیرش فاندینگ که توسط دانشگاه کمبریج مورد تایید می باشد به شما زبان آموزان گرامی ارائه می نماییم.
http://www.cambridgeenglish.org/news/view/funding-boost-for-future-english-teachers

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.